Uusi Talk’nPick 3.0 –nyt entistä monipuolisempi ja tehokkaampi

Varastojen työjuhta, Talk’nPick on uusiutunut versioon 3.0

Uusi versio tuo mukanaan nykyaikaisen käyttöliittymän vanhaa kunnioittaen. Kyseessä ei kuitenkaan ole pelkkä mobiilisovelluksen ja Tools lisäosan facelift. Talk’nPick on nyt entistäkin tehokkaampi varastonhallinnan työkalu sisältäen uusia, monipuolisia toiminnallisuuksia.

Bonuksena olemme tuoneet laitteistovaihtoehdoksi PDA- laitteet – silloin kun normaali älypuhelin ei riitä.

UUDET TOIMINNALLISUUDET JA FACELIFT

Uusi, raikas ulkonäkö tarjoaa entistä paremman visuaalisen alustan tehokkaaseen työskentelyyn. Lisänä on koko joukko uusia ja parannettuja toimintoja: 

• Monikeräys ja koontikeräys

• Parannettu pakkausten käsittely

• Nopeampi ja tarkempi puheentunnistus

• Taustamelun tehokkaampi vaimennus

• Uusi avaimet-käteen tulostusratkaisu

Alla muutama havainnekuva Talk’nPick3.0 mobiilisovelluksen näkymistä: 

TOOLS HALLITSEE, OHJAA JA OPTIMOI VARASTOTOIMINTOJA

Talk’nPick Tools on kehittynyt varastonhallinnan apulaisesta kokonaisvaltaiseksi varastotöiden hallitsijaksi, jolla ohjataan materiaalivirtoja ja hallitaan työtehtäviä. Tools 3.0 sisältää seuraavia uusia ominaisuuksia:
• Uudistettu ulkonäkö – selkeämpi ja helppokäyttöisempi käyttöliittymä
• Uusia raportteja: mm. ABC-analyysi, saldovirheet, poikkeamat jne.
• Dashboard päivittäisten toimintojen seuraamiseksi

ENEMMÄN VAIHTOEHTOJA LAITEHANKINTOIHIN 

Nyt Talk’nPick3.0 on valjastettu toimimaan uusien, raskastakin käyttöä kestävien laitteiden kanssa. Näistä esimerkkeinä:
• PDA-laitteet (Personal Digital Assistant) kanssa, esimerkiksi Zebra TC21 ja TC57
• Työkäsineeseen integroitu viivakoodinlukija. Erinomainen ratkaisu mm. raskaampien kappaleiden käsittelyssä.

Lue lisää Talk’nPick sovelluksen kanssa käytettävistä laitteista sivuiltamme.

TALK’NPICK 3.0 PÄIVITYKSET

Uudistettu Talk’nPick3.0-versio on saatavana heti uusille asiakkaillemme. Nykyisten asiakkaidemme päivitykset hoidetaan asteittain alkaen kevään aikana sopimuksien mukaan.

Ota askel kokonaisvaltaisempaan varastonhallintaan ja aloita toimintojen kehittäminen nyt! Ja mikä parasta tee se ketterästi ilman raskaita järjestelmäuudistuksia tai liiketoimintariskejä.

Ota yhteyttä!

devoca-ikoni

Kumppaninne varaston digitalisointiin

Edellämainitut asiat ovat Devocalla tuttuja ja olemme monessa varastossa niitä ratkaisseet. Parhaimmillaan varaston nopeus on kasvanut 40% ja tarkkuus parantunut 70% ja kaikkia edellämainittuja asioita olemme pystyneet kohentamaan Devocan ratkaisujen avulla. Niillä mm. optimoimme keräystä, vastaanottoa ja hyllytystä monin tavoin.

Ratkaisumme mahdollistavat jatkuvan inventaarion, dynaamisen varaston, kuljetun automaattisen hallinnan. Ja mikä parasta niin takaisinmaksuaika on usein alle vuosi. Aloita nettikauppavaraston kehittäminen tästä painikkeesta tai ota meihin suoraan yhteyttä ja kerromme lisää.

Tilaa uutiskirje

Tilatessasi uutiskirjeemme, liityt postituslistallemme ja varmistat, että saat tuoreimmat kuulumiset ja tiedot ajankohtaisista uutisistamme suoraan sähköpostiisi.