Talk'nPick Tools -
Optimoi, hallinnoi ja raportoi varastoa

Tiedä, mitä varastossa tapahtuu ja johda sitä tehokkaasti

Talk’nPick Tools on tehokas selainpohjainen johtamisen lisäosa kaikille Talk’nPick- ratkaisuja käyttäville varastoille. Se tukee tehokkaasti operatiivisen työn hallinnan järjestelmää täydentäen niiden puutteita varastotyön johtamisen näkökulmasta.

Toolsilla johdetaan, optimoidaan ja seurataan varaston työtä. Se kertoo, mitä varastossa tapahtuu ja mitä kukakin tekee.  Sillä voidaan analysoida ja ennakoida tulevaa, sekä lisäksi seurata eri mittareilla varaston suorituskykyä.

Tools hoidat myös TalknPick ratkaisun ylläpidon. Sillä ylläpidetään niin työntekijätiedot kuin poikkeamienkin syyt, aina ajantasaisesti.

Tools - pääominaisuudet

Reaaliaikainen 360-näkymä varastosta

  • Varaston reaaliaikainen tilannekuva
  • Tehtyjen ja uusien töiden tilanne
  • Työntekijät ja työt
  • Etenemä

Ratkaisun hallinnointi

  • Käyttäjät
  • Tuotteet
  • Pakkaukset
  • Toimitustavat
  • jne

Töiden hallinta

  • Priorisointi
  • Töiden käsittely
  • Kerääjien ohjaus
  • Analysointi

Töiden optimointi

  • Monikeräysten muodostus
  • Koontikeräysten muodostus
  • Reitin optimointi

Raportointi

  • Työt
  • Tuotteet
  • Työntekijät
  • ABC
  • Saldovirheet
  • Poikkeamat

FAQ

Usein kysyttyä

Olemme keränneet tähän usein esitettyjä kysymyksiä Talk’nPick Toolsista. Mikäli et löydä tältä listalta vastausta, ota meihin yhteyttä.

Paatteet

Käyttäjätunnukset ja salasanat toimitetaan Talk’nPick & Tools ratkaisun toimituksen yhteydessä. Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaisia. 

Työt päivittyvät työntekijöiden mobiilipäätteistä reaaliaikaisesti Tools ohjelmaan.

Tools tarjoaa reaaliaikaisen kuvan varastotöiden suorittamisen etenemisestä. 

Toolsilla voidaan mm. optimoida keräysreittejä, yhdistää useita töitä yhdeksi työtehtäväksi, tehdä moni- ja koontikeräystöitä, ABS-analyysejä keräystöistä ja varastopaikoista, seurata virheitä sekä poikkeamia, sekä ohjeistaa ja priorisoida työtehtäviä. 

Yrityksen avainkäyttäjä voi luoda uusia työntekijöitä käyttäjätunnuksineen.

Tools hallitsee 100 varastoa asiakaskohtaisesti.

Tools tarjoaa reaaliaikaisen kuvan varastotöiden tilanteeseen.

Toolsista näkee, onko työtehtävä uusi, aloitettu, tauolla vai valmistunut. Lisäksi yksittäinen työtehtävä voidaan analysoida tapahtumatasolle asti, tarkat työkohtaiset tapahtumat. 

Tämän lisäksi Tools tarjoaa näkymän työntekijäkohtaisiin aktiviteetteihin.

Laitteistona käy pöytätietokone tai kannettava tietokone, jossa on ajantasainen selain. Suosittelemme Google Chromen tai Firefoxin käyttöä.

Mobiililaitteiden ylläpito ja versiopäivitykset voidaan hoitaa erillisen ylläpito-ohjelman kautta.

Asiakas voi myös itse hoitaa ylläpidon.

 

Kyllä. Lähes kaikki Toolsin tarjoamat toiminnot voidaan ladata csv-tiedostoksi. 

Asiakastarina

medifon logo

”Käyttäjänä voin lämpimästi suositella Devocan ratkaisun käyttöönottoa.”

Logistiikkapäällikkö Jyrki Ristinen

Oy Medifon Ab

Helppous lisää käytettävyyttä ja tehoa

Talk’nPick Tools selainohjelma tukee varastonhallinnantoimintoja. Tools tarjoaa ajantasaisen näkymän varaston tapahtumiin, hallinnoidaan käyttäjiä, optimoidaan töitä ja sieltä voi ajaa raportteja monenlaisiin tarkoituksiin.  

Ota yhteyttä

devoca ikoni

Kumppaninne varaston digitalisointiin

Nopeuden kasvattaminen ja tehokkuuden lisääminen ovat Devocalle tuttuja varastonhallinnan huolia ja olemme monessa varastossa näitä ongelmia ratkaisseet. Parhaimmillaan toimintojen nopeus varastossa on kasvanut 40% ja tarkkuus parantunut 70%. Edellämainittuja asioita olemme pystyneet parantamaan Devocan ratkaisujen avulla. Ratkaisuillamme mm. optimoimme keräystä, vastaanottoa ja hyllytystä monin tavoin.

Ratkaisumme mahdollistavat mm. jatkuvan inventaarion, dynaamisen varaston ja kuljetusten automaattisen hallinnan. Ja mikä parasta, takaisinmaksuaika ratkaisun hankinnalle on usein alle vuosi. Aloita varastotoimintojen kehittäminen alla olevasta painikkeesta tai ota meihin suoraan yhteyttä ja kerromme lisää.