Uudenlainen käyttökokemus: Puhekeräys lisää työtyytyväisyyttä

Puhekeräys on tänä päivänä helpompi ja mukavampi käyttää kuin koskaan ennen. Perinteinen puhekeräys on saanut maineensa käyttäjien aiempien kokemusten perusteella, mutta tänä päivänä puhekeräys on ratkaisuna muuttunut ja se muuttaa pelikenttää perusteellisesti.

Puheentunnistuksen on oltava huippuluokkaa, sen on toimittava melussa tai liikkuessa. Luotettavuus perustuu käyttäjän ja sovelluksen saumattomaan kommunikointiin, puheentunnistus on kehittynyt huomattavasti verrattuna vuosien takaisiin ratkaisuihin.

Tämän päivän puhekeräysratkaisu on laiteriippumaton. Voidaan käyttää tuttua älylaitetta tai vaihtoehtoisesti tablettia tai PDA:ta – valinta on sinun. Laitehankinnat ovat myös erittäin kustannustehokkaita, jopa satasen hintaluokassa. Ratkaisu on älylaitteeseen sopiva mobiiliratkaisu, joka sisältää silloin myös visuaalisen komponentin. Näin ollen sovellus tarjoaa käyttäjälleen sekä ääni- että kuvaelementin, mikä tekee käyttökokemuksesta selkeän ja helposti ymmärrettävän ja ennen kaikkea tehokkaan.

Ratkaisun on oltava helppo oppia. Muistettavana ainoastaan muutama puhekomento sekä vaihtoehtoinen tapa toimia, esimerkiksi oheislaitteiden käyttömahdollisuus tai älylaitteen kanssa kommunikointi hyödyntäen näppäimistöä. Näin varmistetaan, että käyttäjä ei turhaudu tilanteessa, joka on käytännössä mahdotonta käsitellä vain puheen avulla.

Mukavuus, toimintavarmuus ja helppokäyttöisyys ovat ensisijaisia. Positiivinen käyttökokemus muodostuu näistä tekijöistä. Kun käyttö on mukavaa, tehokkuus kasvaa ja kustannukset pienenevät. Kaikki hyötyvät.

Uusi ratkaisu muuttaa tapaa toimia. Kyseessä ei ole pelkkä puhekeräysratkaisu, vaan multimodaalisesti toimiva ratkaisu, mikä on tutkitustikin tehokkain ja nopein tapa toimia. Ratkaisu sisältää elementit, jotka ovat käyttäjän valittavissa: puhe, visuaalisuus sekä oheislaitteiden käyttömahdollisuus. Tulevaisuuden puhekeräys tarjoaa äänen, kuvan ja toimintavarmuuden täydellisen yhdistelmän. 

 

Leo Hämäläinen, CEO / Devoca Oy

 

devoca-ikoni

Kumppaninne varaston digitalisointiin

Edellämainitut asiat ovat Devocalla tuttuja ja olemme monessa varastossa niitä ratkaisseet. Parhaimmillaan varaston nopeus on kasvanut 40% ja tarkkuus parantunut 70% ja kaikkia edellämainittuja asioita olemme pystyneet kohentamaan Devocan ratkaisujen avulla. Niillä mm. optimoimme keräystä, vastaanottoa ja hyllytystä monin tavoin.

Ratkaisumme mahdollistavat jatkuvan inventaarion, dynaamisen varaston, kuljetun automaattisen hallinnan. Ja mikä parasta niin takaisinmaksuaika on usein alle vuosi. Aloita nettikauppavaraston kehittäminen tästä painikkeesta tai ota meihin suoraan yhteyttä ja kerromme lisää.

Tilaa uutiskirje

Tilatessasi uutiskirjeemme, liityt postituslistallemme ja varmistat, että saat tuoreimmat kuulumiset ja tiedot ajankohtaisista uutisistamme suoraan sähköpostiisi.