Kentonec Oy
Talk'nPick tehostamaan verkkokauppakeräilyä

Kentonec Oy tunnetaan paremmin kaalimato.com – verkkokaupan kautta. Liikevaihdon kasvaessa yritys tarvitsi tukea verkkokaupan synnyttämään keräystarpeeseen.
Multimodaalisuus apuna keräystoiminnoissa
Suomalaisia jo pitkään ilostuttaneen verkkokaupan varastotoimintojen tehostamiseen haluttiin nyt selkeä digiloikka siirtymällä multimodaaliseen Talk’nPick keräysratkaisuun.
Talk’nPick on varastonhallinnan ratkaisu, jolla hoidetaan kaikki varaston perustoiminnot: keräys, hyllytys ja inventointi. Loppukäyttäjälleen multimodaalisuus tuo useita eri käyttötapoja: puheentunnistus, viivakoodin skannaustoiminnot tai älylaitteen näppäily.
Lue myös
Tutustu myös muihin asiakkaisiimme

Collico Oy
Collico Oy on päivittäistavaroiden logistiikkaan erikoistunut yhtiö, joka tarjoaa varastointi- ja keräilypalvelua teollisuuden sekä verkkokaupan erilaisiin tarpeisiin.

Tampereen Autovaraosa Oy, Tavo
TAVO Oy on raskaan kaluston varaosien maahantuonti-, tukku- ja vähittäismyyntiyritys. Laaja tuotevalikoima sisältää raskaan kaluston varaosia, lisäosia ja tarvikkeita. Varastonhallintaan tarvittiin tehokkuutta ja siksi TAVO valitsi Devocan Talk'nPickin.

Varaston kehitysinvestoinnit kuriin
Pk-yrityksen kehitysresurssit ovat usein rajalliset. Investointikyky ei aina ylety uuden teknologian käyttöönottoon ja kehittäminen jääkin puolitiehen. DevocanTalk’nPick on työkalu niin suurten, kuin pientenkin yritysten tarpeisiin. Ratkaisun keskeinen lähtökohta on ollut kokonaistaloudellisuus ja uuden tehokkuuden mahdollistaminen kaikille yrityksille.
Ratkaisun ydin on varaston tarpeisiin räätälöity sovellus ja älypuhelin, jota käytetään sopivalla yhdistelmällä eri rajapintoja. Puheentunnistus, kosketusnäyttö ja viivakoodilukijat ovat tavallisimmat käyttötavat. .