Kentonec Oy
Kentonec Oy, paremmin tunnettu kaalimato.com verkkokauppana
- Liikevaihdon kasvu vaati uuden digitaalisen ratkaisun verkkokaupan keräystarpeisiin, korvaten perinteiset paperilistat.
- Talk’nPick-puheratkaisu on lisännyt merkittävästi keräysprosessin tehokkuutta ja nopeutta, mikä varmistaa, että Kaalimadon tuotteet saapuvat asiakkaille entistä nopeammin.
- Päätelaitteena käytetään mobiiliverkossa toimivaa älypuhelinta, jossa on Talk’nPick-sovellus.
- Sovelluksen käyttö puheella, viivakoodien luvulla tai sovelluksen omaa näppäimistöä käyttäen.
- Sovelluksen avulla hoidetaan keräys, hyllytys sekä inventointi viiden kerääjän voimin.
Multimodaalisuus apuna keräystoiminnoissa
Suomalaisia jo pitkään ilostuttaneen verkkokaupan varastotoimintojen tehostamiseen haluttiin nyt uusi digitaalinen ratkaisu.
Devocan Talk’nPick valikoitui kisassa voittajaksi joten jatkossa erotiikan apuvälineet toimitetaan koteihin Devocan multimodaalisesti käytettävän puhekeräyksen avustamana.
Talk’nPickillä hoidetaan kaikki varaston perustoiminnot: keräys, hyllytys ja inventointi. Loppukäyttäjälleen multimodaalisuus tuo useita eri käyttötapoja: sovellusta voidaan käyttää puhekomennoilla, skannaamalla viivakoodeja tai näppäilemällä tiedot älylaitteeseen.
Lue myös
Tutustu myös muihin asiakkaisiimme
Collico Oy
Collico Oy on päivittäistavaroiden logistiikkaan erikoistunut yhtiö, joka tarjoaa varastointi- ja keräilypalvelua teollisuuden sekä verkkokaupan erilaisiin tarpeisiin.
Tampereen Autovaraosa Oy, Tavo
TAVO Oy on raskaan kaluston varaosien maahantuonti-, tukku- ja vähittäismyyntiyritys. Laaja tuotevalikoima sisältää raskaan kaluston varaosia, lisäosia ja tarvikkeita. Varastonhallintaan tarvittiin tehokkuutta ja siksi TAVO valitsi Devocan Talk'nPickin.
Varaston kehitysinvestoinnit kuriin
Pk-yrityksen kehitysresurssit ovat usein rajalliset. Investointikyky ei aina ylety uuden teknologian käyttöönottoon ja kehittäminen jääkin puolitiehen. DevocanTalk’nPick on työkalu niin suurten, kuin pientenkin yritysten tarpeisiin. Ratkaisun keskeinen lähtökohta on ollut kokonaistaloudellisuus ja uuden tehokkuuden mahdollistaminen kaikille yrityksille.
Ratkaisun ydin on varaston tarpeisiin räätälöity sovellus ja älypuhelin, jota käytetään sopivalla yhdistelmällä eri rajapintoja. Puheentunnistus, kosketusnäyttö ja viivakoodilukijat ovat tavallisimmat käyttötavat. .