talk'npick - integraatiot
Tavallisessa älypuhelimessa toimiva Talk’nPick soveltuu erinomaisesti verkkokauppojen varastonhallintaan. Se myös kasvaa joustavasti liiketoiminnan mukana.
Kevyenä ja puettavana ratkaisu kulkee kätevästi käyttäjän mukana. Työtehtävien hoitaminen sujuu käyttäjäystävällisesti oman valinnan mukaan. Puheentunnistus, erilaiset lukijat ja normaalit mobiililaitteet toimivat saumattomasti yhteen. Joustava ratkaisu hoitaa kaikki varaston tehtävät ja on laiteriippumaton toimien omassa lähi- tai mobiiliverkossa.
talk'npick - integraatiot
talk'npick - multimodaalinen keräysratkaisu
Talk’nPick on nykyaikainen pilvipalvelu, jonka käyttöönotto on nopeaa ja erittäin kustannustehokasta. Voit unohtaa pitkät ja työllistävät projektit sekä massiiviset investoinnit. Älypuhelimeen pohjautuva laitteisto kätevillä viivakoodin lukijoilla ohjelmistoineen on nyt kaikkien saavutettavissa. Ihan pienistä varastoista alkaen.
Hyödyt syntyvät monesta osatekijästä:
Varastosta ja sen lähtökohdista riippuen, tehokkuuden nousu on tyypillisesti 10-40% ja virheiden väheneminen 30-80%.
Ratkaisun välittömät taloudelliset hyödyt ovat:
Yhteensä 460-1640eur säästö työntekijää kohden kuukaudessa.
Kaikki välilliset hyödyt puuttuvat tästä laskelmasta.
Ratkaisutoimitus sisältää työntekijäkohtaisen Android- sovelluksen sekä käyttöön tarvittavan asiakaskohtaisen laitteiston.
Toimitukseen kuuluu myös Tools-lisäosa, selainpohjainen ohjelmisto töiden reaaliaikaista seurantaa, johtamista ja optimointia varten.
Ratkaisu on laitteistoriippumaton, joten siinä voidaan käyttää laajaa joukkoa älylaitteita.
Älylaitteet voivat olla normaaleja älypuhelimia, tabletteja tai PDA-laitteita, Android versiovaatimus on versiot 7-10.
Ota meihin yhteyttä niin tarkistamme älylaitteesi soveltuvuuden.
Ratkaisu toimii joko Wifi- tai GSM-verkossa.
Wifi-verkko ei ole tarpeellinen, vaan ratkaisua voidaan käyttää älylaitteisiin asennettujen data-SIM korttien avulla.
Kaikkiin kappaletavaravarastoihin kolmesta työntekijästä ylöspäin, joissa työt tehdään kävellen, trukeilla tai vastaavilla koneilla. Tuotteet sijaitsevat sisä- tai ulkovarastoissa ja varastoautomaateissa.
Ratkaisu soveltuu pakkas-, viileä- ja lämpimiin varastoihin.
Ratkaisulla tehdään kaikki kaikki varastotyöt:
Ratkaisu ei korvaa nykyistä järjestelmää, vaan se liitetään toimimaan rinnan nykyisen kanssa. Tästä johtuen Talk’nPickin liiketoimintariski on pieni. Tämä myös mahdollistaa joustavan käyttöönoton porrastuksen.
Multimodaalisuus tarkoittaa sitä, että käyttäjä voi käyttää Talk’nPick ratkaisua usealla eri tavalla:
Ratkaisu integroidaan asiakkaan ERP-/WMS järjestelmään.
Intergointi on helppo toteuttaa johtuen vähäisestä tiedon määrästä – aloittaa voi keräystöiden integroinnista.
Integrointitapoja ovat kaikki seuraavat: REST, Webservive ja FTP. Helpoiten integrointi sujuu käyttämällä valmista puhekeräysrajapintaa tai Devocan omaa standardoitua REST rajapintaa.
Osalle ihmisistä puheen käyttö voi aluksi tuntua oudolta, mutta yleensä siihen tottuu koulutuksen ja muutaman päivän käytön jälkeen.
Mikäli kuitenkaan puheenkäyttö ei tunnu mukavalta, käytettävissä ovat myös vaihtoehtoiset tavat – viivakoodien luku ja älylaitteeseen näppäily.
Ratkaisun voi myös hankkia aluksi ilman puheentunnistusta. Tällöin toimitaan viivakoodien lukutoiminolla ja älylaitteen kenttiä näppäilemällä. Puheentunnistuksen käyttötavan ratkaisuun voi hankkia myöhemmin.
Tyypillisesti asiakkaan ja Talk’nPick järjestelmän välillä välitetään työtiedot. Esim. Asiakasjärjestelmästä lähetetään kaikki keräystyöt Talk’nPickiin, jossa niitä voidaan optimoida, johtaa ja suorittaa. Töiden suorituksen jälkeen tiedot palautetaan takaisin asiakasjärjestelmään joko rivi- tai työkohtaisesti.
Tutkimusten mukaan multimodaalinen käyttötapa on tehokkaampi ja tarkempi puhekeräykseen nähden.
Lisäksi multimodaalinen käyttö soveltuu kaikkiin toimintoihin tehokkaimmalla tavalla monipuolisuutensa vuoksi.
Työhön oppiminen on nopeaa, vain noin 15min. Ei puhenäytteiden antamista.
Mobiililaitteiden ylläpito ja versiopäivitykset voidaan hoitaa erillisen ylläpito-ohjelman kautta.
Asiakas voi myös itse hoitaa ylläpidon.