Talk'nPick - joustava, nykyaikainen ja kustannustehokas ratkaisu varastotyön hallintaan

Jopa 40% lisää tehokkuutta ja 80% tarkkuutta

Talk'nPick on uskomattoman monipuolinen, skannereiden, puheen ja näppäimistön avulla ohjattava varastotyön hallinnan ratkaisu. Se tukee varastojen työprosesseja monipuolisesti ja integroituu nopeasti markkinoiden suosituimpiin ERP- sekä WMS-järjestelmiin. Kokeile demoa ilmaiseksi ja huomaa uudenlainen helppous itse.

Varastojen digitalisoinnin uusi aika on täällä

Talk’nPick’in sydän sykkii tavallisessa älypuhelimessa. Se soveltuu erinomaisesti tulevan ja lähtevän tavaran varastonhallintaan kasvaen joustavasti liiketoiminnan mukana. 

Kevyt puettava ratkaisu kulkee kätevästi käyttäjän mukana. Työtehtävien hoitaminen sujuu nykyaikaisen teknologian avulla työntekijän oman valinnan mukaan. Puheentunnistus, erilaiset lukijat ja normaalit mobiililaitteet toimivat saumattomasti yhteen. Joustava ratkaisu hoitaa kaikki varaston tehtävät ja on sekä laite-, että verkkoriippumaton.

varasto laite keraaminen

Vastaanottaminen

skannaa varasto saldot viivakoodi lukija devoca

Hyllyttäminen

varasto karryt keraaminen devoca

Kerääminen

Multimodaalinen toimivuus

Puhe- manuaalinen ohjaus

varasto rakennus pienvarasto

Sisäiset siirrot

laatikko varasto talk n pick

Inventointi

talk'npick - integraatiot

Yhdistyy kätevästi kaikkien järjestelmien kanssa

CGI Gemini e1616436496449
logo
Ahkio Pupesoft
Receptum logo 3

Talk'nPick hyödyt varastolle

Paperista eroon kuvake

Lisää tarkkuutta jopa 80%

Verkkokauppa kuvake

Lisää tehokkuutta jopa 40%

Toimitukset verkkokaupasta kuvake

Vapauttaa kätesi olennaiseen

Keräilijä trukilla kuvake

Keskity siihen, missä olet hyvä

Pienvarasto

Reaaliaikainen hallinta

Käyttäjät rakastavat

Työntekijät rakastavat

talk'npick - multimodaalinen keräysratkaisu

Talk'nPick - Miten se toimii käytännössä? Katso video 📽️

Katso video

CASE: Staples

CASE: Nano Finland

Asiakkaamme: tehoa ja säästöjä helposti

"Työ paperilla keräilyyn verrattuna on helpompaa ja nopeampaa. Turhauttavat tiedon syöttämiset päätteellä kierroksen jälkeen ovat myös poistuneet. Nyt kun kädet ovat kierroksen aikana täysin vapaana, voin keskittyä oikeisiin asioihin."
medifon logo
Kalevi Palmu
Varastotyöntekijä
Medifon
"Hoidamme Talk'nPickillä työtehtävät vastaanotosta ja hyllytyksestä alkaen aina keräilyyn ja kollilappujen tulostukseen asti. Ratkaisu on tavoitteemme mukaisesti kustannustehokas. Olemme tyytyväisiä jo saavutettuihin tuloksiin vaikka kehitys onkin vasta alkumetreillä."
collico logo 400
Jarmo Aho
Tuotantojohtaja
collico oy

Unohda raskaat järjestelmäprojektit ja pelottavat kustannusriskit

Talk’nPick on nykyaikainen pilvipalvelu, jonka käyttöönotto on nopeaa ja erittäin kustannustehokasta. Voit unohtaa pitkät ja työllistävät käyttöönottoprojektit sekä massiiviset investoinnit. Älypuhelimeen pohjautuva laitteisto kätevillä viivakoodin lukijoilla ohjelmistoineen on nyt kaikkien saavutettavissa. Ihan pienistä varastoista alkaen.

Puhelin

skannaa, puhu, näppäile - sinä päätät

Jätä soittopyyntö
📞Soitamme sinulle takaisin

Sähköposti: info@devoca.fi

Lue tietosuojaseloste täältä.

Usein kysytyt kysymykset

Hyödyt syntyvät monesta osatekijästä:

  1. Digitaalisuus
  2. Puhekeräys
  3. Käsien ja katseen vapautuminen itse työhön
  4. Varastoprosessien suoraviivaistuminen
  5. Varastotöiden optimointi
  6. Lisääntyvä läpinäkyvyys
  7. Ennakoitavuus
  8. Seurannan ja raportoinnin kehitys
  9. ABC analyysi, saldovirheet ja poikkeamat

 

Varastosta ja sen lähtökohdista riippuen, tehokkuuden nousu on tyypillisesti 10-40% ja virheiden väheneminen 30-80%.

 

Ratkaisun välittömät taloudelliset hyödyt ovat:

  1. Tehokkuuden kasvu 10-40% tarkoittaa 300-1 200eur säästöä palkkakustannuksissa työntekijää kohden kuukaudessa.
  2. Virheiden väheneminen 30-80% tarkoittaa 160-440eur säästöä työntekijää kohden kuukaudessa. (virheen kustannus 20eur, 200riviä päivässä ja 99.3%alkuperäinen tarkkuus)

Yhteensä 460-1640eur säästö työntekijää kohden kuukaudessa. 

Kaikki välilliset hyödyt puuttuvat tästä laskelmasta.

Ratkaisutoimitus sisältää työntekijäkohtaisen Android- sovelluksen sekä käyttöön tarvittavan asiakaskohtaisen laitteiston.

  • Älylaite – normaali älypuhelin, tabletti tai PDA-laite
  • Viiva-/QR-koodin lukija. Puettava- tai kannettava malli
  • Langaton kuulokemikrofoni
  • Hihake älylaitteen pukemiseksi käsivarteen
  • Laitehylly latauksineen

Toimitukseen kuuluu myös Tools-lisäosa, selainpohjainen ohjelmisto töiden reaaliaikaista seurantaa, johtamista ja optimointia varten.

Ratkaisu on laitteistoriippumaton, joten siinä voidaan käyttää laajaa joukkoa älylaitteita.
Älylaitteet voivat olla normaaleja älypuhelimia, tabletteja tai PDA-laitteita, Android versiovaatimus on versiot 7-10.
Ota meihin yhteyttä niin tarkistamme älylaitteesi soveltuvuuden.

Ratkaisu toimii joko Wifi- tai GSM-verkossa.

Wifi-verkko ei ole tarpeellinen, vaan ratkaisua voidaan käyttää älylaitteisiin asennettujen data-SIM korttien avulla.

Kaikkiin kappaletavaravarastoihin kolmesta työntekijästä ylöspäin, joissa työt tehdään kävellen, trukeilla tai vastaavilla koneilla. Tuotteet sijaitsevat sisä- tai ulkovarastoissa ja varastoautomaateissa.
Ratkaisu soveltuu pakkas-, viileä- ja lämpimiin varastoihin.

Ratkaisulla tehdään kaikki kaikki varastotyöt:

  • keräys
  • vastaanotto
  • hyllytys
  • varastopaikkasiirto
  • inventointi

Ratkaisu ei korvaa nykyistä järjestelmää, vaan se liitetään toimimaan rinnan nykyisen kanssa. Tästä johtuen Talk’nPickin liiketoimintariski on pieni. Tämä myös mahdollistaa joustavan käyttöönoton porrastuksen.

Multimodaalisuus tarkoittaa sitä, että käyttäjä voi käyttää Talk’nPick ratkaisua usealla eri tavalla: 

  1. Tiedonsyöttö joko puheella-, lukemalla viiva-/QR-koodit tai näppäilemällä älylaitteen sovelluksen ohjaamamalle kentälle tarvittava tieto
  2. Työohjeet kerrotaan käyttäjälle puheella ja ne ovat luettavissa myös älylaitteen näytöllä
  3. Älylaitteen kosketusnäyttö toimii myös visuaalisena alustana, josta voidaan nähdä tuotekuvat, erikoistiedot ja muut tiedot

Ratkaisu integroidaan asiakkaan ERP-/WMS järjestelmään. 

Intergointi on helppo toteuttaa johtuen vähäisestä tiedon määrästä – aloittaa voi keräystöiden integroinnista.

Integrointitapoja ovat kaikki seuraavat: REST, Webservive ja FTP. Helpoiten integrointi sujuu käyttämällä valmista puhekeräysrajapintaa tai Devocan omaa standardoitua REST rajapintaa.

Osalle ihmisistä puheen käyttö voi aluksi tuntua oudolta, mutta yleensä siihen tottuu koulutuksen ja muutaman päivän käytön jälkeen.

Mikäli kuitenkaan puheenkäyttö ei tunnu mukavalta, käytettävissä ovat myös vaihtoehtoiset tavat – viivakoodien luku ja älylaitteeseen näppäily. 

Ratkaisun voi myös hankkia aluksi ilman puheentunnistusta. Tällöin toimitaan viivakoodien lukutoiminolla ja älylaitteen kenttiä näppäilemällä.  Puheentunnistuksen käyttötavan ratkaisuun voi hankkia myöhemmin.

Tyypillisesti asiakkaan ja Talk’nPick järjestelmän välillä välitetään työtiedot. Esim. Asiakasjärjestelmästä lähetetään kaikki keräystyöt Talk’nPickiin, jossa niitä voidaan optimoida, johtaa ja suorittaa.  Töiden suorituksen jälkeen tiedot palautetaan takaisin asiakasjärjestelmään joko rivi- tai työkohtaisesti.

Tutkimusten mukaan multimodaalinen käyttötapa on tehokkaampi ja tarkempi puhekeräykseen nähden.

Lisäksi multimodaalinen käyttö soveltuu kaikkiin toimintoihin tehokkaimmalla tavalla monipuolisuutensa vuoksi.

Työhön oppiminen on nopeaa, vain noin 15min. Ei puhenäytteiden antamista.

Mobiililaitteiden ylläpito ja versiopäivitykset voidaan hoitaa erillisen ylläpito-ohjelman kautta.

Asiakas voi myös itse hoitaa ylläpidon.

Varaa sopiva aika